DIJALOŠKO ČITANJE SLIKOVNICE U FUNKCIJI PODSTICANJA GOVORNO-JEZIČKOG RAZVOJA DJECE IZ PERSPEKTIVE RODITELJA
Cilj ovog rada bio je da se na temelju uvida u relevantne naučno-teorijske izvore i na temelju stavova roditelja istraži dijaloško čitanje slikovnice u funkciji podsticanja govorno-jezičkog razvoja djece rane i predškolske dobi. Po svojoj naravi istraživanje je deskriptivno, empirijsko neeksperimentalno. Od istraživačkih metoda kori&s...
By Maida Burajić, Amina Pehlić
AKCENATSKI TIPOVI DVOSLOŽNIH IMENICA ŽENSKOG RODA EDEKLINACIJE U RJEČNICIMA BOSANSKOG JEZIKA I STANDARDNOJEZIČKOJ PRAKSI
Cilj ovog rada bio je dvosložne imenice ženskog roda e-deklinacije iz istraživačkog korpusa (79imenica) predstaviti po akcenatskim tipovima – komparativno prema opisu u rječnicima bosanskogjezika i prema rezultatima istraživanja u standardnojezičkoj praksi, a zatim uvrditi da li se ustandardnojezičkoj praksi javljaju akcenatski tipovi pojedin...
By Amina Pehlić
RAZVOJNE POJAVE U GOVORU DJECE – GREŠKE U GRAMATIČKOJ STRUKTURI
U govoru djece javljaju se neke nepravilnosti (greške u artikulaciji glasova, greške ugramatičkoj strukturi jezika i sl.) koje predstavljaju razvojnu pojavu u njihovom govornojezičkom razvoju jer vremenom iščezavaju i na kraju u potpunosti nestanu. Rad predstavljastudiju slučaja – u toku longitudinalnog praćenja govora je...
By Amina Pehlić