×
Home Current Archive Editorial board News Contact
Review paper

ISKUSTVA UČENIKA RAZREDNE NASTAVE SA PISANJEM DIKTATA U NASTAVI BOSANSKOG JEZIKA

By
Belma Smlatić Harčević
Belma Smlatić Harčević
Editor: Enes Prasko

Abstract

Praćenje,  vježbanje  sa  svrhom  unapređenja,  a  potom  i  vrednovanje  rada  učenika  i  njihovih 
postignuća sastavni su dio nastavnog procesa. Različiti su modeli realizacije navedenih aktivnosti, 
a jedan od njih je i upotreba diktata. Postoji više vrsta diktata i  koriste se za uvježbavanje/provjeru 
usvojenosti  gramatičkih  i  pravopisnih  pravila,  ali  i  usavršavanje  tehnike  pisanja.  Dosadašnja 
istraživanja utvrdila su da metodičari imaju različita mišljenja o ovoj vrsti pismene vježbe: za neke 
su to korisne vježbe, sa obrazovnom vrijednošću, dok su za druge zastarjele, bez individualizacije. 
Odgovore na pitanja kakvo iskustvo sa pisanjem diktata u nastavi bosanskog jezika imaju učenici 
razredne nastave, sa kakvim se poteškoćama susreću te kakve osjećaje izaziva u njima ponudit će 
nam ovaj rad. 

Citation

This is an open access article distributed under the Creative Commons Attribution License which permits unrestricted use, distribution, and reproduction in any medium, provided the original work is properly cited. 

Article metrics

Google scholar: See link

The statements, opinions and data contained in the journal are solely those of the individual authors and contributors and not of the publisher and the editor(s). We stay neutral with regard to jurisdictional claims in published maps and institutional affiliations.