Turizam trenutno predstavlja jednu od najperspektivnijih privrednih grana u svijetu, a i dalje se u
kontinuitetu razvija i napreduje. Suština postojanja i djelovanja turizma su turističke destinacije i
atrakcije, kao i turistički sadržaj, događaji i manifestacije. Digitalna promocija predstavlja jedan
od ključnih komunikacijskih kanala i alata za prezentaciju turističkih destinacija i sadržaja u
okviru iste, kao i za privlačenje turista koji su ciljna grupa turističke djelatnosti. Rad se zasniva
na hipotezama da su digitalni marketing i digitalna promocija nezaobilazan faktor u afirmaciji
kulturnih događaja i manifestacija, te da su web stranice i društvene mreže izuzetno važni
komunikacijski kanali za promociju kulturnih događaja i manifestacija. Koristeći se valjanim i
efikasnim teorijskim i empirijskim metodama istraživanja, kroz rad ćemo nastojati dokazati
postavljene hipoteze i ciljeve istraživanja.
This is an open access article distributed under the Creative Commons Attribution License which permits unrestricted use, distribution, and reproduction in any medium, provided the original work is properly cited.
The statements, opinions and data contained in the journal are solely those of the individual authors and contributors and not of the publisher and the editor(s). We stay neutral with regard to jurisdictional claims in published maps and institutional affiliations.