×
Home Current Archive Editorial board News Contact
Review paper

DIGITALNA PROMOCIJA KULTURNIH DOGAĐAJA U TURIZMU

By
Zerina Čamo
Zerina Čamo
Editor: Enes Prasko

Abstract

Turizam trenutno predstavlja jednu od najperspektivnijih privrednih grana u svijetu, a i dalje se u 
kontinuitetu razvija i napreduje. Suština postojanja i djelovanja turizma su turističke destinacije i 
atrakcije, kao i turistički sadržaj, događaji i manifestacije. Digitalna promocija predstavlja jedan 
od  ključnih  komunikacijskih  kanala  i  alata  za  prezentaciju  turističkih  destinacija  i  sadržaja  u 
okviru iste, kao i za privlačenje turista koji su ciljna grupa turističke djelatnosti. Rad se zasniva 
na hipotezama da su digitalni marketing i digitalna promocija nezaobilazan faktor u afirmaciji 
kulturnih  događaja  i  manifestacija,  te  da  su  web  stranice  i  društvene  mreže  izuzetno  važni 
komunikacijski kanali za promociju kulturnih događaja i manifestacija. Koristeći se valjanim i 
efikasnim  teorijskim  i  empirijskim  metodama  istraživanja,  kroz  rad  ćemo  nastojati  dokazati 
postavljene hipoteze i ciljeve istraživanja.

Citation

This is an open access article distributed under the Creative Commons Attribution License which permits unrestricted use, distribution, and reproduction in any medium, provided the original work is properly cited. 

Article metrics

Google scholar: See link

The statements, opinions and data contained in the journal are solely those of the individual authors and contributors and not of the publisher and the editor(s). We stay neutral with regard to jurisdictional claims in published maps and institutional affiliations.