Turizam je postao jedna od najznačajnijih djelatnosti koja prevazilazi političke, geografske i
kulturološke granice. To je djelatnost koja ima globalni karakter i koja, osim što je značajna za
ekonomski rast, ima sve veću ulogu u poboljšanju kvalitete života. Turizam utječe na društveni
proizvod i bruto nacionalni dohodak, zatim na sve privredne aktivnosti koje učestvuju u kreiranju
turstičke ponude, kao i na zaposlenost stanovništva i nivo društvenog standarda. Bitna funkcija
turizma jeste i promocija međukulturnog razumijevanja i očuvanja lokalne kulture i baštine. U
svim tim procesima novi mediji i digitalna tehnologija omogućavaju da se turizam kontinuirano
razvija. Mediji postaju ključni faktor u modeliranju i promociji turističkih destinacija, te u
komunikaciji koja određuje turističku ponudu i potražnju.
This is an open access article distributed under the Creative Commons Attribution License which permits unrestricted use, distribution, and reproduction in any medium, provided the original work is properly cited.
The statements, opinions and data contained in the journal are solely those of the individual authors and contributors and not of the publisher and the editor(s). We stay neutral with regard to jurisdictional claims in published maps and institutional affiliations.