MOTIVACIJA ZA ŠKOLSKIM UČENJEM UČENIKA OSNOVNIH I SREDNJIH ŠKOLA
Na temelju uvida u relevantne teorijske i istraživačke izvore ustanovljeno je da u školskom učenju vanjski i unutarnji motivi utječu na motivaciono ponašanje. Cilj ovog rada bio je da se na temelju stavova učenika ispita motivacija za školskim učenjem učenika osnovnih i srednjih škola. Istraživanje po svoj...
By Izet Pehlić, Fikret Čančar
STAVOVI NASTAVNIKA O EKOLOGIJI I FUNKCIONALNOSTI SADRŽAJA EKOLOGIJE U UDŽBENICIMA OSNOVNOŠKOLSKE ISLAMSKE VJERONAUKE
Cilj istraživanja bio je da se ispitaju stavovi nastavnika o ekologiji i ustanovi da li susadržaji ekologije u osnovnoškolskim udžbenicima Islamske vjeronauke u funkciji razvojaekološke svijesti, te da li nastavnici podjednak značaj daju svim faktorima utjecaja i aktivnostimau školi u funkciji razvoja ekološke svijesti k...
By Nermin Tufekčić, Izet Pehlić
KARAKTERISTIKE UČENIČKIH AKTIVNOSTI U VJERONAUČNOJ KLASIČNOJ NASTAVI I NASTAVI U KOJOJ SE RAZVIJA KRITIČKO MIŠLJENJE
Predmet ovog eksperimentalnog istraživanja bio je kvalitet učeničkih aktivnosti. Ciljistraživanja bio je da se ustanovi postoji li statistički značajna razlika u kvalitetu učeničkih aktivnosti ustavovima učenika u vjeronaučnoj klasičnoj nastavi i nastavi u kojoj se razvija kritičko mišljenje. Odistraživačkih metoda korištene su eksper...
By Izet Pehlić, Maida Mahmutović