×
Home Current Archive Editorial board News Contact
Review paper

KORIŠTENJE VIDEOISJEČAKA U NASTAVI TEHNIČKOG ENGLESKOG JEZIKA

By
Ivana Špiranec
Ivana Špiranec
Editor: Enes Prasko

Abstract

Cilj je rada osvijestiti važnost autentičnih videoisječaka o stručnim temama za poučavanje
tehničkog engleskog jezika u institucionaliziranom kontekstu. Zapažanja iz nastavne prakse ukazuju da
ovakav način učenja potiče obogaćivanje repertoara stručne terminologije te razvoj svih jezičnih vještina.
Tema je neistražena u jeziku struke, iako većina nastavnika vjerojatno rabi videoisječke u nastavi. Ovakav
tip učenja sličan je usvajanju stranog jezika u prirodnom okruženju s izvornim govornicima. Zapažanja iz
nastave uglavnom potvrđuju da je i motivacija za učenje veća jer vizualna komponenta povećava
razumijevanje sadržaja, učenje je kontekstualizirano, a jezik autentičan i bogat ključnim vokabularom. U
radu se iznosi pregled relevantnih istraživanja (Tschirner 2001, Schmitt 2008, Jurkoviči Mertelj 2015,
Kosterelioglu 2016) te primjeri zadataka koji se upotrebljavaju za razvoj audiovizualne vještine i
učinkovitije usvajanje stručne terminologije. Rad je doprinos razvijanju audiovizualne vještine u nastavi
tehničkog engleskog jezika.

Citation

This is an open access article distributed under the Creative Commons Attribution License which permits unrestricted use, distribution, and reproduction in any medium, provided the original work is properly cited. 

Article metrics

Google scholar: See link

The statements, opinions and data contained in the journal are solely those of the individual authors and contributors and not of the publisher and the editor(s). We stay neutral with regard to jurisdictional claims in published maps and institutional affiliations.