Ovaj rad pojašnjava primjenu novih proizvoda informacionih tehnologija u nastavi Tjelesnog i
zdravstvenog odgoja kroz primjer aplikacije „Lesson Study Analyst for Physical Education“ u
svrhu analize časa Tjelesnog i zdravstvenog odgoja, održanog u srednjoj školi u Brezi, a u sklopu
online treninga JICA “Quality Physical Education“. Održani čas je snimljen potom analiziran
aplikacijom „LSA for PE“, uz prethodnu suglasnost roditelja učenika odjeljenja. Aplikacija,
primjenjiva na iOS uređajima, identifikovala je trajanje i analizu časa prema prostoru utjecaja
kao i interakciju i ponašanje nastavnika. Kroz primjere primjene aplikacije u eksperimentalnim
istraživanjima, može se uočiti njena značajnost primjene u edukaciji nastavnika razredne nastave,
nastavnika i profesora tjelesnog odgoja, te u kontinuiranom procesu poboljšanja stručnih i
profesionalnih kompetencija pedagoga tjelesnog odgoja.
This is an open access article distributed under the Creative Commons Attribution License which permits unrestricted use, distribution, and reproduction in any medium, provided the original work is properly cited.
The statements, opinions and data contained in the journal are solely those of the individual authors and contributors and not of the publisher and the editor(s). We stay neutral with regard to jurisdictional claims in published maps and institutional affiliations.