×
Home Current Archive Editorial board News Contact
Review paper

NOVE TEHNOLOGIJE U EVALUACIJI UČENJA I PODUČAVANJA U NASTAVI TJELESNOG ODGOJA – PRIMJER POZITIVNE PRAKSE

By
Mirela Abdukić
Mirela Abdukić
Editor: Enes Prasko

Abstract

Ovaj rad pojašnjava primjenu novih proizvoda informacionih  tehnologija u nastavi Tjelesnog i 
zdravstvenog odgoja kroz primjer aplikacije „Lesson Study Analyst for Physical Education“ u 
svrhu analize časa Tjelesnog i zdravstvenog odgoja, održanog u srednjoj školi u Brezi, a u sklopu 
online treninga JICA “Quality Physical Education“. Održani čas je snimljen potom analiziran 
aplikacijom  „LSA  for  PE“,  uz  prethodnu  suglasnost  roditelja  učenika  odjeljenja.  Aplikacija, 
primjenjiva na iOS uređajima, identifikovala je trajanje i analizu časa prema prostoru utjecaja 
kao i interakciju i ponašanje nastavnika. Kroz primjere primjene aplikacije u eksperimentalnim 
istraživanjima, može se uočiti njena značajnost primjene u edukaciji nastavnika razredne nastave, 
nastavnika  i  profesora  tjelesnog  odgoja,  te  u  kontinuiranom  procesu  poboljšanja  stručnih  i 
profesionalnih kompetencija pedagoga tjelesnog odgoja. 

Citation

This is an open access article distributed under the Creative Commons Attribution License which permits unrestricted use, distribution, and reproduction in any medium, provided the original work is properly cited. 

Article metrics

Google scholar: See link

The statements, opinions and data contained in the journal are solely those of the individual authors and contributors and not of the publisher and the editor(s). We stay neutral with regard to jurisdictional claims in published maps and institutional affiliations.