×
Home Current Archive Editorial board News Contact
Review paper

PRIMENA IKT-a U NASTAVI LIKOVNE KULTURE

By
Tamara M.Stojanović ,
Tamara M.Stojanović
Vojislav L.Ilić
Vojislav L.Ilić
Editor: Enes Prasko

Abstract

Autori, u ovom radu govore u mogućnosti primene IKT-a u nastavi likovne kulture. Pored
mogućnosti primene, govore i o etapama ovladavanja IKT-om u nastavi likovne kulture. Mediji preko kojih
su učenici učili o umetnosti su do kraja dvadesetog veka uglavnom bili: predavaač, udžbenici, reprodukcije
umetničkih dela, raznovrsne monografije o umetnicima ili enciklopedije i retke posete muzejima. Danas,
upotrebom informaciono-komunikacionih tehnologija u nastavi dolikovne kulture dostupni su svetski
muzeji, baze podataka umetničkih dela, različiti softveri, koji se mogu koristiti u umetničke svrhe.
Primenom IKT-a minimizira se kolićina rada u stvaranju vizuelne umetnosti, što učenicima daje
mogućnost da više vremena posvete kreativnosti. IKT omogućava uspostavljanje zajedničke prakse i
kooperativnog učenja, kao i komunikaciju ne samo između učenika i nastavnika, veći između učenika iz
različitih škola, zemalja ili kultura. Zbog toga je veoma važno poznavati etape ovladavanja u korišćenju
IKT u nastavi likovne kulture, kako bi primena ista bila što kvalitetnija.

Citation

This is an open access article distributed under the Creative Commons Attribution License which permits unrestricted use, distribution, and reproduction in any medium, provided the original work is properly cited. 

Article metrics

Google scholar: See link

The statements, opinions and data contained in the journal are solely those of the individual authors and contributors and not of the publisher and the editor(s). We stay neutral with regard to jurisdictional claims in published maps and institutional affiliations.