S obzirom na to daće studenti komunikologije u profesionalnoj budućnosti biti kreatori
medijskih sadržaja, od iznimne je važnosti da tokom studija grade kvalitetne medijske navike. Medijske
navike podrazumijevaju načine korištenja medija i vrednovanje medijskih sadržaja. Cilj ovog
istraživanja je utvrditi kakve su medijske navike studenata Odsjeka za komunikologiju Fakulteta
političkih nauka Univerziteta u Sarajevu, te kako studenti procjenjuju vlastita znanja i vještine iz oblasti
medijske i informacijske pismenosti. Cilj rada je i ukazati na važnost i neophodnost medijske i
informacijske pismenosti kao metakompetencije za sve građane u digitalnom dobu u kojem živimo, s
posebnim naglaskom na odgovornu ulogu koju imaju profesionalni komunikatori (komunikolozi,
novinari, PR stručnjaci) ili oni koji se školuju za ove profesije. Rezultati istraživanja pokazali su da se
gotovo svi studenti komunikologije smatraju medijski i informacijski pismenima, ali da njihove medijske
navike to ne potvrđuju u jednakoj mjeri.
This is an open access article distributed under the Creative Commons Attribution License which permits unrestricted use, distribution, and reproduction in any medium, provided the original work is properly cited.
The statements, opinions and data contained in the journal are solely those of the individual authors and contributors and not of the publisher and the editor(s). We stay neutral with regard to jurisdictional claims in published maps and institutional affiliations.