Reflektirano iskustvo znači mogućnost promjene, mogućnost djelovanja, mogućnost
(re)interpretiranja i tumačenja, posredstvom novog ili odlagano prispjelog uvida u strukturu svog
formativnog toka. Da li svjesno raspolažemo svojim (ne)integriranim životnim iskustvom i kako
ono utječe na suštinske profesionalne procese koji nas uveliko definiraju u javnom djelovanju?
Metoda istraživanja je biografska, sa intencijom razumijevanja životnog okruženja individue,
njenih strategija djelovanja, samointerpretacija i njihovih refleksija. Očekivanja su vezana za
dopiranje do nečeg poput rekonstrukcije individualnog života, djelovanja, s ciljem boljeg
razumijevanja. Djelujući subjekt, individua fokus je istraživačkog interesa i biografskim uvidom
nastojala se tematizirati perspektiva djelujućeg subjekta. Podaci će biti prikupljani narativnim
intervjuom. U ovom istraživanju diskutira se biografsko iskustvo individue, djelujućeg subjekta –
stručnjaka, u smislu njegovog projektovanja u tri profesionalne zone: poučavanje, znanstveno
istraživanje i savjetodavni rad. Istraživačka pitanja odnose se na to da li osoba osvještava svoja
biografska iskustva, projektuje li biografsko u svakodnevne profesionalne situacije, da li je
biografski nadahnut (samo)razgovor prilog boljem razumijevanju vlastite profesije i da li ovakav
razgovor „oslobađa“ osobu zbog potencijalne osobne opterećenosti makar i pojedinačnom
negativnom konstelacijom u formativnom periodu.
This is an open access article distributed under the Creative Commons Attribution License which permits unrestricted use, distribution, and reproduction in any medium, provided the original work is properly cited.
The statements, opinions and data contained in the journal are solely those of the individual authors and contributors and not of the publisher and the editor(s). We stay neutral with regard to jurisdictional claims in published maps and institutional affiliations.