×
Home Current Archive Editorial board News Contact
Review paper

POUZDANOST REZULTATA SAMOEVALUACIJE PRI TESTIRANJU UČENIČKIH ZNANJA

By
Nezir Halilović
Nezir Halilović
Editor: Alica Arnaut

Abstract

Proces edukacije nezamisliv je bez evaluacije, a u novije vrijeme evaluacija sve više
zahtijeva samoevaluaciju učenika spram svojih znanja. Tako imamo svečešću praksu u nastavi
svih nivoa da nastavnik pita učenike za koju ocjenu je odgovarao ili koju ocjenu bi sebi dao. U
ovom radu su prikazani rezultati koliko je samoevaluacija pouzdana u slučaju kada učenike
podvrgnemo testiranju njihovih znanja NZOT-testovima. U ovom radu smo analizirali 202
učenika i njihove rezultate na testiranjima. Rezultati istraživanja ukazuju da učenici u
samoprocjeni broja bodova na testovima imaju dobar osjećaj u pogledu samoprocjene broja
bodova koje očekuju daće dobiti na testiranju, te da uglavnom ne postoji statistički značajna
razlika između broja očekivanih i ostvarenih bodova na testovima znanja.

Citation

This is an open access article distributed under the Creative Commons Attribution License which permits unrestricted use, distribution, and reproduction in any medium, provided the original work is properly cited. 

Article metrics

Google scholar: See link

The statements, opinions and data contained in the journal are solely those of the individual authors and contributors and not of the publisher and the editor(s). We stay neutral with regard to jurisdictional claims in published maps and institutional affiliations.