U radu se pošlo od postavke prema kojoj je porodični odgoj prvi i nezamjenjivi odgoj
koji se pruža djetetu. Posebno je naglašena važnost porodičnog odgoja iz islamske perspektive.
Cilj istraživanja bio je da se ustanovi priroda studentske percepcije porodičnog islamskog
odgoja. Od istraživačkih metoda korištene su metoda teorijske analize i deskriptivno-analitički
servej metod, a kao instrument anketni upitnik konstruiran za potrebe ovog istraživanja. Uzorak
je sačinjavalo 70 studenata na studijskom programu Pedagogije-psihologije sa Edukacijskog
fakulteta iz Travnika. Rezultati istraživanja su pokazali da studenti svjedoče pozitivnu
percepciju islamskog načina porodičnog odgajanja djece i mladih, te potvrđuju kako i ostale
vjerske zajednice u našoj zemlji trebaju dati svoj doprinos reafirmaciji vjerskog odgoja kod nas
s ciljem prevencije sve češćih i većih sociopatoloških pojava na koje nije imuno ni naše
bosanskohercegovačko društvo.
This is an open access article distributed under the Creative Commons Attribution License which permits unrestricted use, distribution, and reproduction in any medium, provided the original work is properly cited.
The statements, opinions and data contained in the journal are solely those of the individual authors and contributors and not of the publisher and the editor(s). We stay neutral with regard to jurisdictional claims in published maps and institutional affiliations.