U radu se izlažu rezultati istraživanja koje je provedeno na uzorku od 179 studenata
učiteljskog studija, kojemu je cilj istraživanja bio da se ispitaju njihovi stavovi o darovitim
učenicima, promišljanju darovitosti djece, njihove zrelosti na tjelesnom, kognitivnom,
emocionalnom i socijalnom području, te pripremljenosti studenata, budućih učitelja, za rad s
darovitim učenicima. Rezultati istraživanja kazuju da su u zoni prihvaćanja dvije tvrdnje, i to
Budući učitelji spremni su raditi s darovitim učenicima (X = 4.21) i Daroviti učenici
predstavljatće opterećenje budućim učiteljima u njihovom odgojno-obrazovnom radu (X =
4.45), dok su u zoni negiranja ostale tvrdnje: Budući učitelji spremni su raditi s darovitim
učenicima; Sva su djeca, na neki način, darovita; Djeca su jednako zrela na tjelesnom,
kognitivnom, emocionalnom i socijalnom planu i Budući učitelji nisu dovoljno i kvalitetno
pripremljeni za rad s darovitim učenicima.
This is an open access article distributed under the Creative Commons Attribution License which permits unrestricted use, distribution, and reproduction in any medium, provided the original work is properly cited.
The statements, opinions and data contained in the journal are solely those of the individual authors and contributors and not of the publisher and the editor(s). We stay neutral with regard to jurisdictional claims in published maps and institutional affiliations.