×
Home Current Archive Editorial board News Contact
Review paper

INFORMACIJSKO-KOMUNIKACIJSKA TEHNOLOGIJA U PREDMETNOJ NASTAVI NA PODRUČJU HERCEGOVAČKO-NERETVANSKOG KANTONA

By
Semir Šejtanić
Semir Šejtanić
Editor: Alica Arnaut

Abstract

Razvoj novih tehnologija nameće potrebu kontinuiranog stručnog usavršavanja nastavnika
i razvoja njihovih kompetencija. Digitalna kompetencija je postao ključni pojam u raspravama
o vještinama koje su potrebne učenicima u društvu znanja. Dokument koji je izdao UNESCO
pod nazivom „ICT kompetencijski okvir za nastavnike“ dat je kao orijentir svim državama EU
da bi izvršili reformu obrazovnih sistema i uskladili ishode učenja u skladu sa razvojem ICTa. Većina razvijenih država Evrope smatra da je poznavanje i posjedovanje vještina računarske
pismenosti i njeno korištenje neophodno u svim sferama obrazovanja, što je rezultiralo velikom
ovisnošću društva o znanju i kompetencijama osobe u ICT području. Istraživanje je realizovano
na području Hercegovačko-neretvanskog kanton i imalo je za cilj utvrditi prisutnosti
informacijsko-komunikacijske tehnologije u osnovnim školama i analizirati spremnost i
kompetencije nastavnika za korištenje istih u nastavi predmetne nastave. Uzorak istraživanja
činilo je 200 nastavnika iz 7 osnovnih škola. Za prikupljanje podataka korištena je tehnika
skaliranja likertovog tipa. Rezultati istraživanja su pokazali da postoji napredak u korištenju
ICT-a, ali da je potrebno uložiti dodatni napor i materijalno ulaganje u tehnologiju i edukaciju
nastavnika da bi se škole sa područja HNK-a približile Evropskim standardima.

Citation

This is an open access article distributed under the Creative Commons Attribution License which permits unrestricted use, distribution, and reproduction in any medium, provided the original work is properly cited. 

Article metrics

Google scholar: See link

The statements, opinions and data contained in the journal are solely those of the individual authors and contributors and not of the publisher and the editor(s). We stay neutral with regard to jurisdictional claims in published maps and institutional affiliations.