×
Home Current Archive Editorial board News Contact
Review paper

MEĐUPREDMETNA KORELACIJA I TEMATSKO PLANIRANJE U RAZREDNOJ NASTAVI

By
Vanesa Delalić
Vanesa Delalić
Editor: Enes Prasko

Abstract

Savremeni  način  poučavanja  podrazumijeva  raznolikost  metoda  i  načina  rada   sa 
učenicima. Cilj je da se učenik stavlja u središte procesa savremene nastave, te da samostalnim 
radom i aktivnim učenjem dolazi do novih spoznaja i činjenica. Savremene nastavne metode poput 
projektnog učenja daju najbolje didaktičko rješenje za ostvarivanje ciljeva i ishoda savremene 
nastave.  Kroz  projektnu  nastavu  moguće  je  uspješno  integrirati  sadržaje  različitih  nastavnih 
predmeta (područja) u cilju potpunog i svrsishodnog učenja koje će biti kvalitetnije, dugotrajnije 
i  primjenjivo  u  svakodnevnim  životnim  situacijama.  Važnost  integracije  sadržaja  ogleda  se  u 
visokoj razini motiviranosti učenika za takav način rada. Nastavniku razredne nastave pružaju se 
mnogobrojne  mogućnosti  kada  je  riječ  o  povezivanju  predmeta,  jer  njihovim  integriranjem 
ostvaruju  se  poveznice  između  različitih  nastavnih  oblasti  te  se  stvaraju  logičke  veze  među 
predmetima.  U  radu  ćemo  navesti  korelacijsko-  integracijska   obilježja  nastave,  oblike 
integriranog poučavanja, međupredmetno povezivanje u razrednoj nastavi te ulogu nastavnika u 
procesu savremenog počavanja.

Citation

This is an open access article distributed under the Creative Commons Attribution License which permits unrestricted use, distribution, and reproduction in any medium, provided the original work is properly cited. 

Article metrics

Google scholar: See link

The statements, opinions and data contained in the journal are solely those of the individual authors and contributors and not of the publisher and the editor(s). We stay neutral with regard to jurisdictional claims in published maps and institutional affiliations.