Radće obuhvatiti romaneskno stvaralaštvo Bisere Alikadić, dakle, romane Larva i
Krug. Akcenatće biti stavljen na prepoznavanje osporavanja kanoniziranog kulturnog modela
u prvom romanu koji je u bosanskohercegovačkoj književnosti napisala žena (Larva), a zatim i
u romanu Krug, kao i na prepoznavanje oslobođenog govora koji detabuizira i nametnuti jezički
i kulturološki kanon, a koji je omogućio Biseri Alikadić da imaginira ženski rodni identitet koji
osim procesa osvješćenja započinje i proces svoje auto(re)identifikacije. Književnoteorijski
pristupće uključiti i prepoznavanje obrazaca književnog stvaralaštva poznatog kao proza u
trapericama, što je, između ostalog, ovo stvaralaštvo ostavilo na margini dominantnog
književnog kanona.
This is an open access article distributed under the Creative Commons Attribution License which permits unrestricted use, distribution, and reproduction in any medium, provided the original work is properly cited.
The statements, opinions and data contained in the journal are solely those of the individual authors and contributors and not of the publisher and the editor(s). We stay neutral with regard to jurisdictional claims in published maps and institutional affiliations.