Ovaj rad je koncipiran tako da prva polovina tretira općenito obje drame shodno
teorijskim tvrdnjama o tragediji i komediji. Koristeći se najviše Aristotelovim tezama o
tragediji i komediji, objasnio sam odnos između tragičnog i komičnog kroz komparativnu
analizu Sofoklove tragedije „Kralj Edip“ i Klajstovog „Razbijenog vrčaga“. Drugi dio ovog
rada razrađuje ono kazano u prvom dijelu uz konkretne primjere i dodatnu analizu tijela u
tragediji i komediji. Uspoređujući glavne protagoniste navedenih drama, ukazao sam na
suštinske razlike tragičnog i komičnog lika, njihovih tijela i onoga što oni predstavljaju.
Sofoklov tragični lik kao „uzvišen“ što je jedna od osnovnih odlika antičke tragedije i Klajstov
komični lik kao „unižen“ što je jedna od osnovnih odlika komedije, daju jasnu predstavu o
čovjeku kakv bi „morao biti“ i kakav on jeste u „stvarnosti“.
This is an open access article distributed under the Creative Commons Attribution License which permits unrestricted use, distribution, and reproduction in any medium, provided the original work is properly cited.
The statements, opinions and data contained in the journal are solely those of the individual authors and contributors and not of the publisher and the editor(s). We stay neutral with regard to jurisdictional claims in published maps and institutional affiliations.