Današnje obrazovanje obilježava pojava novih tehnologija i medija koji se iz dana u dan sve
više koriste, kako u životu, tako i u nastavi. S obzirom da se djeca susreću s medijima u najranijem
djetinjstvu, potrebno ih je informirati o medijskim sadržajima jer mediji sve više postaju sustavni dio
obrazovanja. Kako bi se ostvarili odgojno-obrazovni procesi, potrebno je integrirati suvremene medije
u tradicionalni način učenja i poučavanja, treba težiti da se iskoristi sve što nam tehnologija 21. stoljeća
nudi i pruža. Iako to predstavlja veliki izazov s obzirom na nedostatak medijske opremljenosti pojedinih
škola te slabih medijskih kompetencija učitelja. Cilj provedenog istraživanja bio je prikazati ulogu
suvremenih medija u nastavi hrvatskog jezika te prikazati razinu obrazovanja učitelja razredne nastave
koji se svakodnevno susreću s korištenjem suvremenih medija u svome radu. Istraživanje je provedeno
u obliku ankete u kojoj je sudjelovalo 86 učitelja razredne nastave s područja Republike Hrvatske.
Rezultati istraživanja dokazuju kako korištenje suvremenih medija poboljšava obrazovno postignuće
učenika pri razumijevanju nastavanih tema, ali i da učiteljima nedostaje potrebno obrazovanje po
pitanju uporabe medija u obrazovnom sustavu. Rezultati istraživanja također pokazuju da od digitalnih
alata i platformi koje nude hrvatski nakladnici učitelji najčešće koriste Wordvall i e-sferu.
This is an open access article distributed under the Creative Commons Attribution License which permits unrestricted use, distribution, and reproduction in any medium, provided the original work is properly cited.
The statements, opinions and data contained in the journal are solely those of the individual authors and contributors and not of the publisher and the editor(s). We stay neutral with regard to jurisdictional claims in published maps and institutional affiliations.