×
Home Current Archive Editorial board News Contact
Review paper

TERCIJARNO OBRAZOVANJE: MEDIJSKA I DIGITALNA PISMENOST KAO DIO PROFESIONALNOG RAZVOJA

By
Darija Kuharić
Darija Kuharić
Editor: Enes Prasko

Abstract

Kao neobavezni dio obrazovanja koje se provodi u posebnim institucijma, visoko obrazovanje 21.
stoljeća suočava se sa značajnom razlikom u medijskoj i digitalnoj pismenosti studenata i nastavnika
(digitalni urođenici i digitalne pridošlice). Postavlja se pitanje je li moguće premostiti tu razlika, no taj
čin definitivno ovisi o profilu institucije. Kako je Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku
visokoobrazovna institucija po mnogočemu jedinstvena u Republici Hrvatskoj, a i znatno šire, budući da
izvodi studijske programe i dodjeljuje diplome iz umjetničkog, društveno, humanističkoga te
interdisciplinarnog područja znanosti i umjetnosti, njezini su nastavnici kompetentni u implementaciji
novih tehnologija u svoje predmete. Na Odsjeku za kulturu, medije i menadžment informacijska, medijska
i digitalna je pismenost inkorporirana u nastavne predmete. Engleski jezik za akademske potrebe/engleski
jezik struke kao dio studijskih programa Odsjeka može se definirati Gillettovim (2004) riječima kao jezične
i srodne kompetencije potrebne studentima tijekom visokoškolskog obrazovanja putem engleskog jezika.
Nakon detaljnog prikaza teorijskog pristupa sigurnosti na internetu, medijskoj, informacijskoj i digitalnoj
pismenosti tedigitalnim urođenicima i digitalnim pridošlicama, daje se prikaz posvećenosti Akademije u
promociji prethodno spomenutih vrijednosti zajedno s informacijama o njihovoj implementaciji u brojne
predmete, s posebnim naglaskom naengleski jezik za akademske potrebe, odnosno jezik struke.

Citation

This is an open access article distributed under the Creative Commons Attribution License which permits unrestricted use, distribution, and reproduction in any medium, provided the original work is properly cited. 

Article metrics

Google scholar: See link

The statements, opinions and data contained in the journal are solely those of the individual authors and contributors and not of the publisher and the editor(s). We stay neutral with regard to jurisdictional claims in published maps and institutional affiliations.