Digitalna transformacija obuhvata sve segmente društva. Proces digitalne transformacije
uključuje i obrazovni sistem. Savremena tehnologija obrazovanja ima potencijal da unaprijedi
vještine učenika, da ih motiviše i podstakne da se aktivno uključe u proces učenja i savladavanja
novih digitalnih obrazovnih metoda u nastavnom vannastavnom procesu i aktivnostima. Na taj
način dolazi do podizanja kvaliteta vaspitno-obrazovnog rada, do razvoja digitalnih kompetencija
učenika, nastavnika i razvoja digitalne kulture. U obrazovnom sistemu poslednjih godina posebna
pažnja se posvećuje digitalizaciji i razvoju obrazovnih modela učenja na daljinu. Obrazovni
sistem se susreo sa izazovom model „on-line“ učenja na daljinu. Cilj rada je da se sagledaju
načini komunikacije učenika i nastavnika modela učenja na daljinu, kao i da se utvrde prednosti
i nedostaci ovog modela.
This is an open access article distributed under the Creative Commons Attribution License which permits unrestricted use, distribution, and reproduction in any medium, provided the original work is properly cited.
The statements, opinions and data contained in the journal are solely those of the individual authors and contributors and not of the publisher and the editor(s). We stay neutral with regard to jurisdictional claims in published maps and institutional affiliations.