Temelj razvoja društva je vrijednost i sposobnost učenja obzirom da društvo u cjelini napreduje
kroz učenje. Stjecanje i dijeljenje znanja doprinosi društvenoj koheziji. Bez učenja pojedinaca, timova
i grupa, bez mogućnosti kontinuiranog učenja i dijeljenja znanja, bez kolektivne vizije značaja učenja
i podrške učenju nema razvoja ljudskog kapitala i organizacijskog rasta, te nema ni organizacije koja
uči, a u konačnici ni društva koje uči, odnosno društva znanja. Učenje povećava kapacitete za uspjeh
neke organizacije, može se kolektivno generirati u timovima, ali učenje polazi od pojedinca,
individualno je i u tom smislu predmet osobnog upravljanja znanjem. Budući da je jedna od strategija
upravljanja znanjem osobna odgovornost za znanje, cilj rada je predstaviti neka teorijska određenja
osobnog upravljanja znanjem.
This is an open access article distributed under the Creative Commons Attribution License which permits unrestricted use, distribution, and reproduction in any medium, provided the original work is properly cited.
The statements, opinions and data contained in the journal are solely those of the individual authors and contributors and not of the publisher and the editor(s). We stay neutral with regard to jurisdictional claims in published maps and institutional affiliations.