Radom se propituje učinak biblioterapijskoga rada s djecom rane predškolske dobi. Prati se proces
biblioterapije kao metoda praćenja doživljaja djece na temelju pročitanoga djela, rad s djecom te proces
čitanja kao i vođenoga čitanja uz autorsku problemsku slikovnicu „Perolagana noć” koja je
namijenjena djeci predškolske dobi. S obzirom na to da su djeca u današnje vrijeme svjedoci brojnih
događaja koji imaju negativan utjecaj na njih i zbog kojih se osjećaju i ponašaju neprikladno, knjiga je
jedan od „lijekova za dušu” koja ima snažan, „magičan”, terapijski utjecaj. Uz biblioterapiju djeca
imaju priliku poistovjetiti se s likom i događajem, identificirati sebe, svoje, ali i osjećaje drugih ljudi.
„Biblioterapija uključuječitanje knjiga koje pomažu djeci da se nose s problemima i shvate da nisu
sama te da je njihova emocionalna reakcija normalna.” Russel, 2009.
This is an open access article distributed under the Creative Commons Attribution License which permits unrestricted use, distribution, and reproduction in any medium, provided the original work is properly cited.
The statements, opinions and data contained in the journal are solely those of the individual authors and contributors and not of the publisher and the editor(s). We stay neutral with regard to jurisdictional claims in published maps and institutional affiliations.