U duhu razvoja novih tehnologija, globalnih promjena ičeste promjene zahtjeva tržišta
neophodno je učenike pripremiti za budućnost, kako kroz razvoj određenih i/ili svih kompetencija tako
i kroz pripremu za moguća zanimanja budućnosti. U radu je prikazan primjer kako učenici trećeg
razreda osnovne škole kroz projektne aktivnosti primjenjuju STEM, SGD i PBL učenje pričemu
razvijaju većinu ključnih kompetencija. Uz komunikaciju, saradnju, kritičko razmišljanje, kreativnost i
inovativnost, digitalne kompetencije, učenici uočavaju promjene u svojoj okolini, identifikuju probleme,
pronalaze rješenja, predlažu zanimanja budućnosti i prezentuju urađeno.
This is an open access article distributed under the Creative Commons Attribution License which permits unrestricted use, distribution, and reproduction in any medium, provided the original work is properly cited.
The statements, opinions and data contained in the journal are solely those of the individual authors and contributors and not of the publisher and the editor(s). We stay neutral with regard to jurisdictional claims in published maps and institutional affiliations.