Cilj ovog rada je prikazati mogućnosti aplikativnog softvera GeoGebra kao digitalnog alata
sa akcentom na kreiranju i korištenju GeoGebra grupe koja igra ulogu virtualnog razreda U tu svrhu
kreirana je GeoGebra grupa pod nazivom „Izometrijska preslikavanja u ravni“ koja okuplja studente
druge godine (n=15) smjera razredna nastava. U radu je prikazan pristup obradi osne simetrije, gdje
se zadaci daju kao prethodno opisane aktivnosti, nude zadaci otvorenog ili zatvorenog tipa, zahtijeva
odgovarajuća konstrukcija pomoću GeoGebrinih alata, izvođenje zaključaka i slično. Interaktivnost,
inovativnost i dinamičnost postignuta učestvovanjem u GeoGebra grupi pomaže studentima da bolje i
jasnije razumiju koncepte iz sadržaja osne simetrije, štoće biti potvrđeno rezultatima samostalnog rada
studenata kroz GeoGebrine aktivnosti prikazane, analizirane i vrednovane u ovom radu.
This is an open access article distributed under the Creative Commons Attribution License which permits unrestricted use, distribution, and reproduction in any medium, provided the original work is properly cited.
The statements, opinions and data contained in the journal are solely those of the individual authors and contributors and not of the publisher and the editor(s). We stay neutral with regard to jurisdictional claims in published maps and institutional affiliations.