Interesovanje učenika za čitanje školske lektire je specifično pitanje koje pripada
okvirima književnog odgoja i obrazovanja, tačnije književnih interesa. Rad donosi rezultate
istraživanja provedenog u cilju ispitivanja koliko učenici završnih razreda osnovne školečitaju
školsku lektiru i kako doživljavaju časove u kojima se obrađuje lektira. U istraživanju su
učestvovali učenici sedmog i osmog razreda osnovne škole, ukupno 136 učenika (73 učenika
sedmog i 73 učenika osmog razreda). Dobiveni rezultati istraživanja ukazuju na to da
poznavanje čitateljskih navika ne smijemo usko posmatrati kao jednu školsku aktivnost,
planiranu programom rada škole, većkao cjeloživotnu potrebu koja podrazumijeva susretanje
sa novim znanjima, novim načinima razmišljanja i življenja.
This is an open access article distributed under the Creative Commons Attribution License which permits unrestricted use, distribution, and reproduction in any medium, provided the original work is properly cited.
The statements, opinions and data contained in the journal are solely those of the individual authors and contributors and not of the publisher and the editor(s). We stay neutral with regard to jurisdictional claims in published maps and institutional affiliations.