×
Home Current Archive Editorial board News Contact
Review paper

INFORMACIJSKA PISMENOST – TEMELJNA PRETPOSTAVKA ZA STJECANJE ZNANJA U INFORMACIJSKOM DOBU

By
Beba E.Rašidović
Beba E.Rašidović
Editor: Alica Arnaut

Abstract

Institucije visokog obrazovanja su od početka svoga postojanja uključene u stvaranje
znanja, njegovo širenje i prijenos. Njihov zadatak i cilj je opremanje novih generacija studenata
znanjima, sposobnostima i vještinama potrebnim za osobni doprinos u društvu u kojem žive. U
ovom diskursu, glavni izazovi za sadašnje, a osobito za buduće generacije studenata, nisu samo
ostvarenje akademskih postignuća, nego usvajanje vještina potrebnih za uspješno
funkcioniranje u globaliziranom svijetu informacija i tehnologije, zapravo stjecanje znanja,
sposobnosti, vještina i navika informacijske pismenosti važnih kako za ostvarenje tih
postignuća, tako i za sve aspekte života. S obzirom da u akademskom, ali i drugim okruženjima,
postoje brojne predrasude povezane sa konceptom informacijske pismenosti, cilj rada je
predstaviti značaj ovoga koncepta kao funkcionalne pismenosti u 21. stoljeću i ukazati na
neophodnost uvođenja informacijske pismenosti u formalne kurikulume svih razina
obrazovanja, osobito u visokom obrazovanju.

Citation

This is an open access article distributed under the Creative Commons Attribution License which permits unrestricted use, distribution, and reproduction in any medium, provided the original work is properly cited. 

Article metrics

Google scholar: See link

The statements, opinions and data contained in the journal are solely those of the individual authors and contributors and not of the publisher and the editor(s). We stay neutral with regard to jurisdictional claims in published maps and institutional affiliations.