×
Home Current Archive Editorial board News Contact
Review paper

INOVATIVNE NASTAVNE PRAKSE U NASTAVI MATERNJEG JEZIKA I KNJIŽEVNOSTI U OSNOVNOJ ŠKOLI Susreti generacija na nastavi B/H/S jezika i književnosti 1

By
Alica Arnaut ,
Alica Arnaut
Fehim Terzić
Fehim Terzić
Editor: Alica Arnaut

Abstract

Od 2012. do 2015. godine na području Zeničko-dobojskog kantona je implementiran
projekat pod nazivom Implementacija definiranih ishoda učenja u jezičko-komunikacijskom
području u Zeničko-dobojskom kantonu 2012-2015. U okviru istog autori rada su imali različite
uloge, iskustva i rezultate, a po završetku projektnih aktivnosti nastavili su timski saradnju na
unapređenju nastave B/H/S jezika i književnosti od 1. do 9. razreda osnovne škole uvođenjem
inovativnih nastavnih praksi. Jedna od njih nazvana je Susreti generacija na nastavi B/H/S
jezika i književnosti. Navedena praksa se realizirala u JU OŠ ''Meša Selimović'' u Zenici od
marta 2017. godine u jednom odjeljenju razredne nastave i jednom odjeljenju predmetne
nastave. Praksa je podrazumijevala interpolaciju i integraciju sadržaja iz nastave B/H/S jezika
i književnosti u mlađim i starijim razredima osnovne škole na način da se jedanput mjesečno
nastavni sati za odabrane nastavne jedinice realiziraju u kombiniranom odjeljenju učenika
razredne i predmetne nastave (IV i VII razred) uz projektno ili tematsko planiranje. Nastavni
sat organiziran na ovaj način realiziraju dva nastavnika (nastavnik razredne nastave i nastavnik
predmetne nastave). Ovu inovativnu praksu bazirali smo na učenju usmjerenom na učenika
(UUU) koja premješta osnovni naglasak sa nastave jezika i književnosti na učenje i razvoj
jezičko-komunikacijskih kompetencija.

Citation

This is an open access article distributed under the Creative Commons Attribution License which permits unrestricted use, distribution, and reproduction in any medium, provided the original work is properly cited. 

Article metrics

Google scholar: See link

The statements, opinions and data contained in the journal are solely those of the individual authors and contributors and not of the publisher and the editor(s). We stay neutral with regard to jurisdictional claims in published maps and institutional affiliations.