×
Home Current Archive Editorial board News Contact
Review paper

ANALIZA PREDUZETNIČKE EDUKACIJE U VISOKOM OBRAZOVANJU

By
Dino Arnaut
Dino Arnaut
Editor: Alica Arnaut

Abstract

Edukacija o preduzetništvu ima potencijal da omogući mladima da steknu vještine i
stvore sopstveni posao. Preduzetničko obrazovanje predstavlja visoko vrijednu pripremu za
konstantne promjene na tržištu rada i ključno je u pružanju pomoći mladim ljudima da razviju
preduzetničke atribute, vještine i ponašanje. Koristeći okvir nastavnog model možemo
revidirati empirijske dokaze o utjecaju preduzetničkog obrazovanja u visokom obrazovanju na
niz preduzetničkih ishoda. Okvir nastavnog modela nam omogućava da ispitamo odnose
između pedagoških metoda i specifičnih ishoda. Ovaj analitički pregled pruža obećavajuće nove
pravce za buduća istraživanja o utjecaju univerzitetskog preduzetničkog obrazovanja. Rezultati
ovog istraživanja pokazuju da mladi u Bosni i Hercegovini ne percipiraju vlastiti biznis kao
izbor karijere jer prema njihovoj percepciji samo društvo ne cijeni i ne promovira
preduzetništvo. Univerziteti ne uspijevaju da pruže neophodna znanja iz oblasti preduzetništva,
a razvijanje preduzetničkih vještina i sposobnosti skoro da i ne postoji. Radi unapređenja i
promoviranja preduzetništva i koncepta vlastitog biznisa kao poželjnog izbora karijere,
neophodno je prvenstveno promijeniti nastavni plan.

Citation

This is an open access article distributed under the Creative Commons Attribution License which permits unrestricted use, distribution, and reproduction in any medium, provided the original work is properly cited. 

Article metrics

Google scholar: See link

The statements, opinions and data contained in the journal are solely those of the individual authors and contributors and not of the publisher and the editor(s). We stay neutral with regard to jurisdictional claims in published maps and institutional affiliations.