×
Home Current Archive Editorial board News Contact
Review paper

SPREMNOST NASTAVNIKA I UČITELJA ZA RAD SA DJECOM SA POSEBNIM POTREBAMA U INKLUZIVNIM OSNOVIM ŠKOLAMA

By
Nermina Okić
Nermina Okić
Editor: Alica Arnaut

Abstract

Osnovno obrazovanje kao dio sistema odgoja i obrazovanja uspostavilo je pravnu
regulativu u vezi inkluzije djece sa posebnim potrebama u redovne osnovne škole. Inkluzija djece
sa posebnim potrebama zavisi od spremnosti nastavnika za rad sa djecom sa posebnim potrebama.
Cilj rada je prikazati spremnost nastavnika i učitelja za rad sa djecom sa posebnim potrebama u
inkluzivnim osnovnim školama. Istraživanjem je obuhvaćeno 80 nastavnika i učitelja osnovnih
škola na području općine Tešanj. Rezultati koje smo dobili ovim istraživanjem ukazuju na to da
ne postoji statistički značajna razlika u stavovima o spremnosti za rad sa djecom sa posebnim
potrebama u inkluzivnim osnovnim školama među nastavnicima i učiteljima.

Citation

This is an open access article distributed under the Creative Commons Attribution License which permits unrestricted use, distribution, and reproduction in any medium, provided the original work is properly cited. 

Article metrics

Google scholar: See link

The statements, opinions and data contained in the journal are solely those of the individual authors and contributors and not of the publisher and the editor(s). We stay neutral with regard to jurisdictional claims in published maps and institutional affiliations.