Domaća zadaća predstavlja neraskidivu vezu između učitelja, učenika i njihovih
roditelja. Zahvaljujući domaćoj zadaći roditelji mogu vidjeti šta njihova djeca uče u školi, a
učenici kroz izradu domaće zadaće trebaju razviti osjećaj odgovornosti i sticati radne navike.
U istraživanjučiji su rezultati izloženi u ovom radu, ispitana su mišljenja roditelja o ulozi i
značaju domaće zadaće u nižim razredima osnovne škole. Također, ovim istraživanjem se
željelo ispitati mišljenje roditelja o planiranju, organizovanju i vrednovanju domaće zadaće od
strane učitelja, te u kojoj mjeri zaposleni, odnosno nezaposleni, roditelji učestvuju u izradi
domaće zadaće sa svojom djecom. Mnogo je pozitivnihčinjenica koje u ovom kontekstu mogu
opravdati ulogu i značaj domaćih zadataka.
This is an open access article distributed under the Creative Commons Attribution License which permits unrestricted use, distribution, and reproduction in any medium, provided the original work is properly cited.
The statements, opinions and data contained in the journal are solely those of the individual authors and contributors and not of the publisher and the editor(s). We stay neutral with regard to jurisdictional claims in published maps and institutional affiliations.