Planiranje po ishodima učenja je aktualni zahtjev reforme na svim niovima nivoima
obrazovanja. Za uspješnu implementaciju potrebno je kontinuirano i pomno planirano
osposobljavanje svih edukatora u odgojno-obrazovnom procesu. Edukacija o planiranju po
ishodima učenja u Kantonu Sarajevo realizirana je za odgajatelje i učitelje u dva navrata. Prvi
krug edukaciju prošli su treneri u periodu od 4 sedmice, a potom su treneri obuku realizirali u
svojim institucijama za ostale odgajatelje i učitelje. U ovom radu prezentiratćemo dio rezultata
istraživanja koji smo proveli u periodu april – maj 2017. godine, a odnose se na edukaciju koju
su odgajatelji i učitelji imali u svojim instuitucijama. Cilj istraživanja bio je ispitati kvalitet
realizirane edukacije, te potrebe ispitanika za dodatnom edukacijom. Istraživanjem su
obuhvaćeni odgajatelji iz javnih i privatnih vrtića, te učitelji iz osnovnih škola na području
Kantona Sarajevo.
This is an open access article distributed under the Creative Commons Attribution License which permits unrestricted use, distribution, and reproduction in any medium, provided the original work is properly cited.
The statements, opinions and data contained in the journal are solely those of the individual authors and contributors and not of the publisher and the editor(s). We stay neutral with regard to jurisdictional claims in published maps and institutional affiliations.