Živimo u vrijeme brzih dešavanja ičestih promjena, te nam je tačnost informacija koje
dolaze do nas od izuzetne važnosti. Znamo da internet obiluje mnoštvom neprovjerenih informacija
i zbog toga se oslanjamo na knjige i tačnost onog što u njima piše. Postavlja se pitanje: ,,Šta kada
je i istinitost napisanog u udžbenicima upitna?“ U radu ćemo se baviti ovom problematikom u
okviru udžbenika za matematiku od prvog do petog razreda devetogodišnje osnovne škole. Na
tragu tog, provestćemo i jedno istraživanje sa studentima Pedagoškog fakulteta u Sarajevu. Istražit
ćemo da li su budući učitelji dovoljno obrazovani i dovoljno vješti da uoče neke od grešaka koje
se nalaze u udžbenicima, te da li su u stanju takve greške otkloniti i na koji način. Na osnovu
dobijenih rezultata ponuditćemo model za rješavanje uočenih problema.
This is an open access article distributed under the Creative Commons Attribution License which permits unrestricted use, distribution, and reproduction in any medium, provided the original work is properly cited.
The statements, opinions and data contained in the journal are solely those of the individual authors and contributors and not of the publisher and the editor(s). We stay neutral with regard to jurisdictional claims in published maps and institutional affiliations.